دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

داستان پیکی بلایندرز، مثل هر ساخته دیگری در ژانر گنگستری، درباره گروهی است که به واسطه نقشه‌های زیرکانه و البته مجرمانه که با همکاری یکدیگر می‌کشند و اجرا می‌کنند، با کنار زدن دشمنان و رقبایشان، خودشان را به رأس قدرت می‌رسانند.

دانلود فیلم خرچنگ سیاه 2022 Black Crab

خرچنگ سیاه یک فیلم اکشن سوئدی است که در دنیایی پسا آخرالزمانی که در اثر جنگ از هم پاشیده شده است روی می دهد. در طول یک زمستان طولانی و سخت، شش سرباز وارد یک ماموریت مخفی می شوند و در سراسر یک مجمع الجزایر یخ زده سفر می کنند و جان خود را برای حمل یک بسته مرموز به خطر می اندازند که می تواند به جنگ پایان دهد. وقتی وارد قلمرو دشمن متخاصم می‌ شوند، نمی‌ دانند چه خطراتی در پیش است یا به چه کسی می‌ توانند اعتماد کنند.

دانلود فیلم شب خشونت‌آمیز 2022 Violent Night

شب خشونت‌آمیز ، نام فیلمی اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی تامی ویرکولا می‌باشد. در فیلم Violent Night 2022 می‌بینید گروهی از خلافکاران حرفه‌ای در شب کریسمس به خونه یک خانواده ثروتمند حمله کرده و همه را گروگان می‌گیرند. حال بابانوئل با اطلاع از این موضوع وارد عمل میشه و ناجی آنها میشود...

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

عمه تامی ، پالی ( هلن مک روی ) به کارگاه ویژه کمپل شلیک کرد و این ایرلندی وفادار به چرچیل کشته شد. سم نیل یکی از درخشان ترین بازیهای خود را در این مجموعه به نمایش گذاشت . فصل سوم این سریال بدون حضور سم نیل آغاز میشود.

این فصل ۲ سال بعد را نشان میدهد ، یعنی سال ۱۹۲۱ که تشکیلات جنایی خود را در شمال و جنوب لندن گسترش داده اند و با توماس هاردی در نقش یک گانگستر بددهن ( آلفی سالومنز ) و نو آه تایلر در نقش خلاف کار ایتالیایی درگیر می شوند.

دانلود فیلم بلک آدام 2022 Black Adam

بلک آدام محصول 2022 آمریکا است. Black Adam بلک آدام یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته شده است. در فیلم بلک آدام بازیگرانی چون ، Aldis Hodge، Dwayne Johnson، Marwan Kenzari، Noah Centineo، Pierce Brosnan، Quintessa Swindell، Sarah Shahi و... به ایفای نقش پرداخته اند.