دانلود قسمت پنجم فصل چهارم سریال خانه کاغذی (سرقت پول) 2017 Money Heist

دانلود قسمت پنجم فصل چهارم سریال خانه کاغذی (سرقت پول) 2017 Money Heist

توکیو از گاندیا پرسید که چرا او را نکشته. او به توکیو گفت که یک قاتل نیست. توکیو اشاره کرد که او تلاش کرده بود نایروبی و هلسینکی را بکشد. گاندیا پاسخ داد که او یک جانور زنجیر شده خواهد بود و او رام کننده او خواهد بود. توکیو دوباره سعی کرد به گاندیا لگد بزند، اما او مانع شد. او تهدید کرد که اگر توکیو دوباره بخواهد به او لگد بزند، او را مورد ضرب و شتم قرار خواهد داد. گاندیا یک دسته کارت به توکیو نشان داد. 

دانلود قسمت دوم فصل چهارم سریال خانه کاغذی (سرقت پول) 2017 Money Heist

دانلود قسمت دوم فصل چهارم سریال خانه کاغذی (سرقت پول) 2017 Money Heist

او لباس مبدل پوشیده بود تا کسی او را نشناسد، اما همه در مرکز فرماندهی می دانستند که او است. همه به او به چشم یک خائن نگاه می کردند. او به بازرس سیرا نزدیک شد که حاملگی خود را نشان داد. هنگامی که دنور وارد حمام می شد، آماندا زخم های آرتورو را درمان کرد. ریو به او پیوست و دید که دنور با آرتورو چه کرده است. آن دو از حمام بیرون رفتند. او به دنور گفت که نمی‌تواند مانند یک نوجوان خود را ببازد و هر کسی را که می‌خواهد کتک بزند. 

دانلود فیلم نهنگ 2022 The Whale

فیلم نهنگ ۲۰۲۲  داستان چارلی، پدری که ارتباطاتش با جهان خارج مختل شده است، او به دلیل افسردگی که داشته رو به پر خوری آورده و الان بسیار چاق است. برندون فریزر نقش این پدر را بازی کرده است و بازی و گریم او بسیار چشمگیر است.

فیلمنامه این فیلم را نیز ساموئل دی. هانتر براساس نمایشنامه‌ای نوشته خودش در سال 2012، به رشته تحریر درآورده و ستارگانی همچون برندن فریزر، سیدی سینک، هانگ چائو، لیز سامانتا مورتون، تای سیمپکینز، ساتیا سریدهران و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند